środa, 23 maja 2012

Rozdział 3

Odprowadził mnie pod sam dom, pod same drzwi. 
- Dziękuje. - powiedziałam
- Nie ma za co. - odpowiedział uśmiechając się.
Pomyślałam tylko, aww.. ten jego uśmiech.
- Może wejdziesz, nie chce sama zostać do nocy. - zapytałam.
- No nie wiem, chcesz? - zapytał nadal uśmiechnięty Malik
- Oczywiście . 
- No dobrze.
Weszliśmy do domu, od razu zapytałam go czy czegoś się napije.
- Sok, herbatka czy kawa? - zapytałam.
- Niech będzie sok. - odpowiedział
Przyniosłam mu sok, usiedliśmy na kanapie i włączyliśmy film, horror.
Nie znoszę horrorów, a poduszki nie mam. Czym ja bd zakrywać oczy. Pomyślałam.
Gdy był okropny moment wtuliłam twarz w Malika.
- Ojj, sorki. - powiedziałam szybko.
- Nie szkodzi, nawet miło . - powiedział wesołym głosem Mulat.
Po godzinie film się skończył, była godzina 21. Na dworze pogoda zrobiła się brzydka. Lał deszcz, wiał wiatr.
Zayn już chciał iść. 
- No przecież nie puszczę cię w taką pogodę. - powiedziałam.
- Nie mam wyjścia . - powiedział Mulat.
- Masz ! Zostajesz u mnie na noc . - powiedziałam 
- Nie chcę się narzucać.
- Oj, nie narzucasz, to jak ? - pytałam.
- No dobra. - odpowiedział Muzułmanin .
Poszliśmy na górę do mojego pokoju. Zadzwoniłam do siostry.
< Rozmowa >
N: Vicki, Zayn będzie u nas nocował, bo patrz jaka pogoda. Nie puszczę go tak.
V: Ok, spoko. Ja wrócę tak za 2h.
N: O, dzięki. 
< Koniec Rozmowy >
- Pozwoliła ? - zapytał Malik
- No baa. - odpowiedziałam mu.
Byłam zmęczona więc położyłam się spać, obok mnie leżał Zayn. 
Rano wstałam i zauważyłam Zayna leżącego obok mnie, który na mnie patrzy.
- Jak się spało. - od razu zapytałam.
- Wygodnie i dobrze. - odpowiedział.
Poszłam szybko do wc zrobić poranną toaletę.
Gdy wyszłam z wc zobaczyłam Zayna bez koszulk, siedział na fotelu u mnie w pokoju.
~ Oczami Vicki ~
Młoda ma tam w pokoju chłopaka. Nie będę wchodzić, nie będę im przeszkadzać. 
Zeszłam na dół, aby zrobić im śniadanie. Bo za chwilę znów muszę iść do pracy.
Nicki znów zostanie sama. Ale ma swojego Zayna, zaśmiałam się.
W nocy gdy byłam jeszcze w pracy młoda dzwoniła do mnie, uprzedzała
że będzie u nas, znaczy u niej nocował Malik.
Nie mogłam się nie zgodzić. Widać że ten chłopak coś do niej czuje.
Nicki do niego też na pewno, ale nie daje po sobie tego poznać. Ja tam swoje wiem, za długą ją znam, żebym nie wiedziała.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz